Hana Vejrazkova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli

Anotace:
Absolventská práce se zabývá analýzou vnímání reklamy společnosti Alza.cz. Zjišťuje, jestli lidé tyto reklamy vnímají a jestli je obtěžují. Je v ní upřesněno, co je reklama, jaké jsou její funkce a cíle a její historie, psychologie reklamy a šíření reklamy v různých mediích. Dále se práce zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření, ve kterém se zjišťuje vztah respondentů k reklamě, jejich vnímání reklamy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Ludmila Malinová, MBA
  • Oponent: Gabriela Nováková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Personální řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.