Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli – Hana Vejrazkova
Hana Vejrazkova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli
Anotace:
Absolventská práce se zabývá analýzou vnímání reklamy společnosti Alza.cz. Zjišťuje, jestli lidé tyto reklamy vnímají a jestli je obtěžují. Je v ní upřesněno, co je reklama, jaké jsou její funkce a cíle a její historie, psychologie reklamy a šíření reklamy v různých mediích. Dále se práce zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření, ve kterém se zjišťuje vztah respondentů k reklamě, jejich vnímání reklamy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Ludmila Malinová, MBA
- Oponent: Gabriela Nováková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEJRAZKOVA, Hana. \textit{Analýza vnímání reklamy společnosti Alza.cz a.s. jejími spotřebiteli}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5rx30y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.