Komunikační strategie e-learningového serveru – Mgr. Jan POSPÍŠIL
Mgr. Jan POSPÍŠIL
Diplomová práce
Komunikační strategie e-learningového serveru
E-learning server communication strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie nově vznikají-cího e-Learningového serveru. V teoretické části jsou zpracována teoretická a metodolo-gická východiska k problematice nových přístupů ve vzdělávání a marketingových komuni-kacích. Praktická část je věnována charakteristice produktu, jeho cílových skupin a marke-tingovým analýzám vnějšího a vnitřního prostředí společnosti …víceAbstract:
This diploma work deals with the problems of the creation of newly rising e-Learning server strategy. There are elaborated theoretical a methodological starting points in the field of new approaches to the education and marketing communications in the theoretical part. The practical part is dedicated to the product characteristics, its target groups and to the market-ing analysis of outer and inner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Jan. Komunikační strategie e-learningového serveru. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Martin Kučera -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Návrh komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení
Šárka Seifertová -
Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím
Veronika Vomočilová -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Podpora E-Learning systémů
David Ambarczumyan -
E-learning ve firemním prostředí
Hana ZIENTKOVÁ