O estudo atual de formas de tratamento – Zuzana SVRČINOVÁ
Zuzana SVRČINOVÁ
Bachelor's thesis
O estudo atual de formas de tratamento
The actual study about salutation in portuguese
Abstract:
This thesis is focused on the analysis of addressing, used in the close and distant family. Portuguese have many methods of indirect addressing, which contain a big range of expressions of respect. The object of this work is to identify which social factors play a role in the selection of the forms. The first part outlines the distribution of the forms used in addressing into linguistic categories …viacAbstract:
Tato bakalářská práce je zameřená na rozbor druhů oslovení, používaných v oblasti blízké a vzdálené rodiny. Portugalština má velmi mnoho způsobů nepřímého oslovení, které tvoří široké spektrum vyjádření úcty. Cílem této práce je zjistit, které sociální faktory hrají roli ve výběru správného oslovení. V první kapitole je nastíněno rozdělení použitých forem oslovení do gramatických kategorií a jsou zmíněny …viac
Jazyk práce: Portuguese
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Zverejniť od: 11. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVRČINOVÁ, Zuzana. O estudo atual de formas de tratamento. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / Italská filologie - Portugalská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Radek Vais -
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
Eva Dratvová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Monika Horčíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva