E-čtení středoškoláků na Sokolovsku (výzkum) – Eva TOMEŠOVÁ
Eva TOMEŠOVÁ
Master's thesis
E-čtení středoškoláků na Sokolovsku (výzkum)
E-reading of secondary school students in Sokolov region (a research)
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výzkumem e-čtení žáků a žákyň 2. - 4. ročníků vybraných středních škol na Sokolovsku. Pozornost je věnována zejména knižnímu chování, vztahu čtenářství a užívání internetu, zájmu o elektronické knihy či preferenci čtecích zařízení. V jednotlivých kapitolách jsou interpretována zjištěná data. Závěry shrnují nejdůležitější výsledky výzkumu, zahrnují doporučení pro školní praxi …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the research of e-reading of 2nd - 4th grade students from chosen high-schools in the Sokolov region. The attention is especially focused on a book behavior, a relationship to reading and to an internet use, on an interest in e-books or a preference in reading devices. The research data are interpreted in the individual chapters. The conclusions summarize the most significant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Martin Fibiger, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEŠOVÁ, Eva. E-čtení středoškoláků na Sokolovsku (výzkum). Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / ČJ SV SN14
Práce na příbuzné téma
-
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko