Kulturní bohatství regionu - habánské umění v projektovém vyučování – Bc. Jiřina Poláčková
Bc. Jiřina Poláčková
Diplomová práce
Kulturní bohatství regionu - habánské umění v projektovém vyučování
The culture richness of the region - the haban art in project teaching
Anotace:
Diplomová práce nabízí jednu z možností výuky regionální historie, a to prostřednictvím alternativní metody - projektové výuky. Vytvořený projekt "Habánské umění v projektovém vyučování" vychází z požadavků Rámcového vzdělávacího programu, konkrétně ze vzdělávací oblasti Člověk a společnost s přesahem do oblasti Umění a kultura a průřezových témat.Abstract:
The diploma work offers an alternative how to teach local history by means of alternative method - project teaching. This project "The Haban art in project teaching" respects General Educational Programme in two educational parts "People and Society" and "Art and Culture".
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i8tcs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vyučování realizované ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět. Tvořím, tvoříš, tvoříme recyklovaný papír
Gabriela Bartáková -
Projektové vyučování pro téma Člověk a svět práce
Ludmila Zieglerová -
Projektové vyučování pro průřezové téma Člověk a životní prostředí
Jan Jandásek -
Projektové vyučování pro průřezové téma Člověk a životní prostředí
Filip Erben -
Projektové vyučování pro průřezové téma Člověk a životní prostředí pro střední pedagogické školy
Karolina Štajnerová -
Projektové vyučování žáků s lehkou poruchou intelektu na 1. stupni ZŠ ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Lenka VĚCHETOVÁ -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Využití projektového vyučování v oblasti Člověk a jeho svět na příkladu celoročního projektu Tajemné muzeum
Kateřina Šmídová