Bc. Lenka Charvátová

Master's thesis

Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her

The Development of Geometrical Imagination Through Games
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem prostorové představivosti žáků pátých tříd základní školy prostřednictvím her. Cílem diplomové práce je zjistit, jakou úroveň prostorové představivosti tito žáci mají a pomocí cíleného působení na některé z nich se pokusit ji rozvinout, dále zjistit jaký vztah mají tito žáci k matematice a geometrii. Práci tvoří tři stěžejní části. Jedná se o část teoretickou, která …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the development of geometrical imagination of the fifth grade students of the grammar school through games. The goal we want to achieve is to find out the level of students' geometrical imagination and through aimed activities to develop them and finally, to find out what is their relationship to mathematics and geometry like. This work is divided into three parts. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedúci: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Charvátová, Lenka. Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).