Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice – Jan ŠIMON
Jan ŠIMON
Master's thesis
Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice
Analysis of the marketing communication potential of the Golf club Pardubice
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice. Vymezuje základní pojmy, seznamuje s jednotlivými marketingovými komunikačními nástroji a teoretickými poznatky vztahujícími se k této problematice. Popisuje a monitoruje stav komunikačního potenciálu GC Pardubice, jeho konkurenci a sekundární data, která pomáhají dotvořit celkový obraz možné potenciální klientely …moreAbstract:
The diploma thesis analyzes the marketing communication potential of the Golf club Pardubice. It defines the basic concepts, introduces the various marketing communication tools and theoretical knowledge relating to this issue. Describes and monitors the communication potential of GC Pardubice and its competitors and uses secondary data to help complete the overall picture. The analysis was based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2013
Accessible from:: 30. 6. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMON, Jan. Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Otakar ZÁRUBA -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki -
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy
Kateřina HEMZOVÁ -
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Lucie Kokrdová -
Golfová turistika a její propagace v České republice
Michaela Radošová -
Cestovní ruch a golf v ČR
Eva Snížková -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights