Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice – Jan ŠIMON
Jan ŠIMON
Diplomová práce
Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice
Analysis of the marketing communication potential of the Golf club Pardubice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice. Vymezuje základní pojmy, seznamuje s jednotlivými marketingovými komunikačními nástroji a teoretickými poznatky vztahujícími se k této problematice. Popisuje a monitoruje stav komunikačního potenciálu GC Pardubice, jeho konkurenci a sekundární data, která pomáhají dotvořit celkový obraz možné potenciální klientely …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the marketing communication potential of the Golf club Pardubice. It defines the basic concepts, introduces the various marketing communication tools and theoretical knowledge relating to this issue. Describes and monitors the communication potential of GC Pardubice and its competitors and uses secondary data to help complete the overall picture. The analysis was based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2013
Zveřejnit od: 30. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMON, Jan. Analýza komunikačního potenciálu Golfového klubu Pardubice. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Otakar ZÁRUBA -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki -
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy
Kateřina HEMZOVÁ -
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Lucie Kokrdová -
Golfová turistika a její propagace v České republice
Michaela Radošová -
Cestovní ruch a golf v ČR
Eva Snížková -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva