Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner – Bc. Jakub Franc
Bc. Jakub Franc
Master's thesis
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
Brand building and marketing communication of Carbon Cleaner
Abstract:
Diplomová práce se zabývá budováním značky a marketingem. Jedná se především o principy tvorby brandu a využívání efektivních metod marketingu. Tato práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je práce zaměřena na vymezení základních informací o marketingu a marketingovém mixu. Jsou definovány prvky, hodnoty, positioning a další aspekty značky. Dále je představen archetyp …moreAbstract:
The diploma thesis deals with brand building and marketing. These are mainly the principles of branding and marketing effective methods. This work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, the work is focused on defining basic information about marketing and marketing mix. Elements, values, positioning and other aspects of the brand are defined. Furthermore, the brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6997
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANC, Jakub. \textit{Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5sp005/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek -
Návrh strategie online marketingové komunikace firmy Faramugo s.r.o.
Robin Engelhart -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022