Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh – Bc. Martin Beťko
Bc. Martin Beťko
Diplomová práce
Problematika medializácie nezávislých mediálnych projektov pri ich vstupe na trh
Medialisation of independent media projects when entering the media market
Abstract:
This thesis is a case study focused on the medialisation of an independent media project called "Na embéčke okolo sveta". Description, analysis and reflection of the above mentioned case are used to identify valid theories and concepts existing within the current media-scientific discourse and to illustrate the possibilities of their practical application. While dealing with the case, institute of …víceAbstract:
Táto práca je prípadovou štúdiou zaoberajúcou sa medializáciou nezávislého mediálneho projektu Na embéčke okolo sveta. Pomocou popisu, analýzy a reflexie priebehu spomenutého prípadu sa snaží identifikovať platné teórie a koncepty existujúce v rámci mediálne-vedného diškurzu a poukázať na možnosti ich aplikácie v praxi. Práca tak v rámci popisovaného prípadu pozitívne identifikuje inštitút gatekeepingu …víceKlíčová slova
prípadová štúdia Na embéčke okolo sveta medializácia publicita masové médiá digitálne médiá komunikačná stratégia gatekeeping nastoľovanie agendy semiotická analýza spravodajské hodnoty brikoláž DIY kultúra mediálny projekt mediálna produkcia práca s médiami virálny informácia case study medialisation publicity mass media digital media communication strategy agenda setting semiotical analysis news values bricolage DIY culture media project media production media relations viral information
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s6auv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
Julien Dome -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Konštrukcia mediálnej agendy parlamentných volieb ČR 2010: analýza konštrukcie v českých mainstreamových médiách počas horúcej fáze kampane
Martina Geržová