Ayan Mammadzada

Bakalářská práce

Strategic Analysis of Estee Lauder

Strategic Analysis of Estée Lauder
Anotace:
This bachelor's thesis employs a mixed-methods approach, combining qualitative analysis with quantitative data analysis of market share and customer behavior to determine the competitive position of the company and identify potential opportunities for expansion and improvement. The thesis aims to conduct an extensive analysis of the external and internal environments and provide recommendations for …více
Abstract:
This bachelor's thesis employs a mixed-methods approach, combining qualitative analysis with quantitative data analysis of market share and customer behavior to determine the competitive position of the company and identify potential opportunities for expansion and improvement. The thesis aims to conduct an extensive analysis of the external and internal environments and provide recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Václav Kupec
  • Oponent: Josef Krause

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93467