Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova – Barbora NEVAŘILOVÁ
Barbora NEVAŘILOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova
Purchasing conditions and behavior of customers in the Czech countryside
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami a chováním zákazníků českého venkova. Konkrétně nákupními podmínkami a chováním obyvatel Konstantinových Lázní a obyvatel přilehlých sídelních útvarů, které administrativně spadají pod Konstantinovy Lázně a které nemají žádnou prodejnu potravinářského zboží každodenní potřeby. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska odborných publikací …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with purchasing conditions and purchasing behavior of customers in the Czech countryside. Specifically, it focuses on the purchasing conditions and behavior of residents of Konstantinovy Lázně and residents of adjacent residential areas that fall under the administratively of Konstantinovy Lázně and do not have any grocery stores for daily needs. The first part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEVAŘILOVÁ, Barbora. Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketing podniku Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a.s.
Kamila PAUROVÁ -
Harmonizace osobního a pracovního života
Yekaterina Konstantinova -
zamestnanecky vyhody v organizace
Yekaterina Konstantinova -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Vliv temperamentu na nákupní chování
Michaela Červinková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová