Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok – Alžběta MACHŮ
Alžběta MACHŮ
Bachelor's thesis
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
The view point of nursery school teachers of social-emotional development of children under the influence program Second step
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem programu Druhý krok a vývojem dětí předškolního období. Cílem práce bylo zjistit názor učitelek na to, zda program působí na děti předškolního věku v sociálně-emocionálním vývoji a pokud ano, jakým způsobem. V teoretické části je nastíněn vývoj dítěte předškolního věku, předškolní vzdělávání a preventivní programu Druhý krok. Výzkumná část byla vedena kvalitativním …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the relationship between the program "Second Step" and the development of children in preschool period. The aim of this thesis is to find out the opinion of the teachers whether the program has an impact on socio-emotional development of the preschool children and if so, in which way. In the theoretical part is described the development of preschool children, preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHŮ, Alžběta. \textit{Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/5t3ewg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACHŮ, Alžběta. Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Postoj klientů a sociálních pracovníků k pozitivům a negativům muzikoterapie a práce s hudbou u zrakově postižených klientů
Lenka Slováčková -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Vybrané aspekty učení v 21. století
David Volák -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Vývoj screeningového nástroje pro zjišťování úrovně sociálních a emočních kompetencí u dětí na ZŠ
Markéta PECHÁČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights