Ing. Pavla Romanová

Master's thesis

Společenská odpovědnost firem a její význam pro firemní identitu

Corporate social responsibility and its importance for corporate identity
Abstract:
Koncept společenské odpovědnosti firem je v současné době velmi diskutovanou problematikou. Koncept samotný prochází vývojem díky změně požadavků trhu, ale především díky zainteresovaným osobám neboli stakeholderům. V podmínkách globalizovaného trhu získávají proto konkurenční výhodu ty společnosti, jež implementovaly prvky společensky odpovědného chování do svého strategického plánu podnikání. Společensky …more
Abstract:
The concept of corporate social responsibility is now frequently discussed issue. The concept itself is undergoing development by changing market demands while stakeholders or stakeholders. In terms of global market gain a competitive advantage because those companies which have implemented elements of socially responsible behavior into their strategic business plan. Socially responsible corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní