Ing. Pavla Romanová

Master's thesis

Společenská odpovědnost firem a její význam pro firemní identitu

Corporate social responsibility and its importance for corporate identity
Anotácia:
Koncept společenské odpovědnosti firem je v současné době velmi diskutovanou problematikou. Koncept samotný prochází vývojem díky změně požadavků trhu, ale především díky zainteresovaným osobám neboli stakeholderům. V podmínkách globalizovaného trhu získávají proto konkurenční výhodu ty společnosti, jež implementovaly prvky společensky odpovědného chování do svého strategického plánu podnikání. Společensky …viac
Abstract:
The concept of corporate social responsibility is now frequently discussed issue. The concept itself is undergoing development by changing market demands while stakeholders or stakeholders. In terms of global market gain a competitive advantage because those companies which have implemented elements of socially responsible behavior into their strategic business plan. Socially responsible corporate …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní