Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku – Tereza Brendelová
Tereza Brendelová
Bachelor's thesis
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Analysis of the marketing mix of a furniture dealer
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o benchmarkingu na úrovni marketingového mixu zvoleného subjektu, kterým je prodejce nábytku Asko nábytek s.r.o., a o souvisejících tématech jako je marketing, marketingový mix, benchmarking a SWOT analýza. Práci je možno logicky rozčlenit na úvod, cíle a metodiku, teoretickou a praktickou část, diskuzi a závěr. V úvodu a kapitole cíle a metodika práce je shrnut důvod …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with benchmarking focused on the marketing mix of a chosen subject, which is the Asko nábytek s.r.o. furniture dealer, and with important related subjects such as marketing, marketing mix, benchmarking and the SWOT analysis. This bachelor thesis is logically divided into an introduction, objectives and methodology, a theoretical part, a practical part, a discussion and a conclusion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / odbor:
Wood Technology / Business in the Wood Processing and Furniture Industry
Práce na příbuzné téma
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Vendula Matušová -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Analýza marketingového mixu a konkurenceschopnosti nábytkářského podniku INTERIORS manufacture & design a.s.
František Koláček -
Rozbor marketingového mixu v nábytkářské firmě
Olga Havlíčková -
Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment
Tereza Augustová -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi
Názov
Vložil
Vložené
Práva