Jaroslav Šimůnek

Diplomová práce

Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci

Marketing communication strategy in the online environment for a non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tvorbě online marketingové strategie pro neziskovou organizaci, jejímž posláním je formou domácího hospice poskytovat paliativní péči a šířit osvětu o tom, že smrt je přirozenou součástí života. K druhému cíli ji mohou pomáhat online nástroje, stejně tak jako servisnímu cíli, tedy úspěšnému fundraisingu. Práce analyzuje současné aktivity v online prostředí a přidává pokročilejší …více
Abstract:
The thesis focuses on the creation of an online marketing strategy for a non-profit organization whose mission is to provide palliative care in the form of a home hospice and to spread awareness that death is a natural part of life. Online tools can help it towards the latter goal, as well as the service goal of successful fundraising. This paper analyses current online activities and adds more advanced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84871

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management