Jaroslav Šimůnek

Master's thesis

Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci

Marketing communication strategy in the online environment for a non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tvorbě online marketingové strategie pro neziskovou organizaci, jejímž posláním je formou domácího hospice poskytovat paliativní péči a šířit osvětu o tom, že smrt je přirozenou součástí života. K druhému cíli ji mohou pomáhat online nástroje, stejně tak jako servisnímu cíli, tedy úspěšnému fundraisingu. Práce analyzuje současné aktivity v online prostředí a přidává pokročilejší …more
Abstract:
The thesis focuses on the creation of an online marketing strategy for a non-profit organization whose mission is to provide palliative care in the form of a home hospice and to spread awareness that death is a natural part of life. Online tools can help it towards the latter goal, as well as the service goal of successful fundraising. This paper analyses current online activities and adds more advanced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84871