Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci – Jaroslav Šimůnek
Jaroslav Šimůnek
Diplomová práce
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Marketing communication strategy in the online environment for a non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tvorbě online marketingové strategie pro neziskovou organizaci, jejímž posláním je formou domácího hospice poskytovat paliativní péči a šířit osvětu o tom, že smrt je přirozenou součástí života. K druhému cíli ji mohou pomáhat online nástroje, stejně tak jako servisnímu cíli, tedy úspěšnému fundraisingu. Práce analyzuje současné aktivity v online prostředí a přidává pokročilejší …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of an online marketing strategy for a non-profit organization whose mission is to provide palliative care in the form of a home hospice and to spread awareness that death is a natural part of life. Online tools can help it towards the latter goal, as well as the service goal of successful fundraising. This paper analyses current online activities and adds more advanced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Tvorba strategického plánu organizace veřejné správy (na příkladu města Český Brod)
Nekolný Nekolný -
Strategický plán organizace DROM
Tereza Šilcová -
Strategický plán vybrané neziskové organizace
Aneta Dudová -
Strategický plán neziskové organizace
Tereza Vytlačilová -
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Eliška KOCHOVÁ -
Strategický plán organizace AEGEE-Brno, o.s.
Jana Védlová -
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI