Česká kultura a její vliv na obchodní jednání – Kateřina Zelená
Kateřina Zelená
Bakalářská práce
Česká kultura a její vliv na obchodní jednání
Czech culture and its impact on bussines
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat českou kulturu a její charakteristické vlastnosti,které ovlivňují obchodní jednání a tuzemské pracovní prostředí. První dvě kapitoly se zabývají obecnými charakteristikami kultury a obchodního jednání. Ve třetí kapitole je česká kultura popsána z hlediska Hofstedeho kulturních dimenzí a vlastního kvalitativního výzkumu.Abstract:
The main goal of my bachelor's thesis is to explore Czech culture and its impact on bussines and workplace. The first chapter describes culture, the second presents business. In the third chapter I describe Czech culture using Hofstede's cultural dimensions and results of the qualitative research which I made.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Karla Temrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Obchodní jednání se španělskými partnery s ohledem na interkulturní odlišnosti
Karolína Šimková -
Analýza interkulturního obchodního jednání mezi vybranými zeměmi
Lucie Kratochvílová -
Srovnání obchodního prostředí a jednání v České republice a v Ruské federaci v kontextu mezikulturních rozdílů
Simona Pokorová -
Kulturní standardy a jejich vliv na obchodní jednání - Spojené Arabské Emiráty
Alena Burgerová -
Obchodní jednání a obchodní aktivity firmy SIWATEC, a. s. v Itálii
Pavla Dostálová -
ETIKETA OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE A V RUSKÉ FEDERACI
Iryna VEPRYKOVÁ -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů
Karolína Vacková