Bc. Ilona Smolová

Bachelor's thesis

Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.

Research of application forms to strengthening customers loyalty and customers loyalty these customers.
Abstract:
Práce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky …more
Abstract:
The work deals with the strengthening customer loyalty and customers of those customers. At the first part of my work is defined what a customer loyalty is. Next part is focused on factors, which affects the customer loyalty, employee loyalty, who care about customers, and forms of strengthening relationships, which leads to an increase of customer loyalty in the value chain. At the second part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Smolová, Ilona. Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická