Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. – Bc. Ilona Smolová
Bc. Ilona Smolová
Bakalářská práce
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.
Research of application forms to strengthening customers loyalty and customers loyalty these customers.
Anotace:
Práce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky …víceAbstract:
The work deals with the strengthening customer loyalty and customers of those customers. At the first part of my work is defined what a customer loyalty is. Next part is focused on factors, which affects the customer loyalty, employee loyalty, who care about customers, and forms of strengthening relationships, which leads to an increase of customer loyalty in the value chain. At the second part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLOVÁ, Ilona. \textit{Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5thoas/.
Jak správně citovat práci
Smolová, Ilona. Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje posilování divácké loajality
Jan Bouša -
Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů
Klára Crháková -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve
Barbora Spurná -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová