Alina GAZASHVILI

Bachelor's thesis

Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu

Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tematice, a to využívání influencerů v rámci marketingové komunikace módních značek na Instagramu. Cílem práce je prozkoumat oblast influence marketingu na Instagramu a navrhnout způsob, jakým by podniky měly využívat influencer marketing. V teoretické části práce jsou definovány základní termíny, související s influencer marketingem. Dále praktická část …viac
Abstract:
This bachelor thesis is targeted to very actual topic: the use of influencers in the marketing communication of fashion brands on Instagram. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and to suggest a way in which companies should use influencer marketing. The theoretical part of this thesis covers the basic terms and concepts regarding influencer marketing. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. David Prantl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GAZASHVILI, Alina. Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/