Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu – Alina GAZASHVILI
Alina GAZASHVILI
Bachelor's thesis
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tematice, a to využívání influencerů v rámci marketingové komunikace módních značek na Instagramu. Cílem práce je prozkoumat oblast influence marketingu na Instagramu a navrhnout způsob, jakým by podniky měly využívat influencer marketing. V teoretické části práce jsou definovány základní termíny, související s influencer marketingem. Dále praktická část …viacAbstract:
This bachelor thesis is targeted to very actual topic: the use of influencers in the marketing communication of fashion brands on Instagram. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and to suggest a way in which companies should use influencer marketing. The theoretical part of this thesis covers the basic terms and concepts regarding influencer marketing. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAZASHVILI, Alina. Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová