Ing. Soňa BUČKOVÁ
Master's thesis
Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu
Project of development in St Clair hotel in Thurso
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá "Projektem rozvoje hotelu St Clair v Thursu", jeho službami, spokojeností zákazníků a cestovním ruchem. Na základě poznatků z teoretické části jsem si vyčlenila problematiku hotelových služeb. Z analýzy, kterou jsem provedla z dotazníků, jsem zjistila důležité informace k vytvoření návrhu projektu hotelu. Na základě vyhodnocené analýzy byl vypracován návrh projektu, který …moreAbstract:
This diploma work deals "Project of development of St Clair hotel in Thurso", his services, satisfaction of customers and tourist trade. Based on the information in theoretical part i detached problems of hotel services. From analyse which i did from questionnaires, i found out important information to facture suggestion of project hotel. Based on evaluated analyses was draw up a project, which bring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8193
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUČKOVÁ, Soňa. Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Nikola AMLEROVÁ -
Spokojenost zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Andrea Urbancová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Denisa Horáková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu
Eliška VILDOVÁ