Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu – Ing. Soňa BUČKOVÁ
Ing. Soňa BUČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu
Project of development in St Clair hotel in Thurso
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá "Projektem rozvoje hotelu St Clair v Thursu", jeho službami, spokojeností zákazníků a cestovním ruchem. Na základě poznatků z teoretické části jsem si vyčlenila problematiku hotelových služeb. Z analýzy, kterou jsem provedla z dotazníků, jsem zjistila důležité informace k vytvoření návrhu projektu hotelu. Na základě vyhodnocené analýzy byl vypracován návrh projektu, který …víceAbstract:
This diploma work deals "Project of development of St Clair hotel in Thurso", his services, satisfaction of customers and tourist trade. Based on the information in theoretical part i detached problems of hotel services. From analyse which i did from questionnaires, i found out important information to facture suggestion of project hotel. Based on evaluated analyses was draw up a project, which bring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUČKOVÁ, Soňa. Projekt rozvoje hotelu St Clair v Thursu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Plzeňského kraje
Nikola AMLEROVÁ -
Spokojenost zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Andrea Urbancová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Denisa Horáková -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu
Eliška VILDOVÁ