Predrag Miloševič

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
V bakalářské práci je popsán vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti. V teoretické části se autor věnuje konzumní společnosti, globalizaci a marketingu. Následuje popis konzumní společnosti, její historie, popis moderního spotřebitele a jeho závislostí společně s přechodem od tradičních hodnot života k pomíjivým. Dále je v práci popsána marketingová komunikace společně s jejími …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer’s behavior. In the theoretical part, the author deals with consumer society, globalization and marketing. It follows the description of the consumer society, its history, the description of the modern consumer and his dependencies together with the transition from the traditional values of life to the passing ones. Furthermore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní