Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o analýze merchandisingu a nákupní atmosféry zvolené jednotky. Předmětem zkoumání se stala prodejna potravin Žabka, která sídlí v Sázavě. Konkurenčními jednotkami byly zvoleny Tesco a Flop, kteří se nachází také v Sázavě, v blízkosti Žabky. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a aplikační část. Teoretická část popisuje pojmy jako je obchodní podnikání, obchod …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere selected unit. The subject of investigation became a grocery Žabka, which is headquartered in Sázava. Competing units were selected Tesco and Flop, who is also in Sázava, near Žabka. The thesis is divided into theoretical and application part. The theoretical part describes concepts such as business enterprises, trade …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ife1q/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5tw1e0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová