Bc. Šárka Vecková

Diplomová práce

Integrated word problems of primary school pupils

Integrated word problems of primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce s názvem Integrované slovní úlohy (dále ISÚ) na 1. stupni základní školy je zaměřena na postoje žáků k řešení slovních úloh. Práce má tři základní části, teoretickou, praktickou a výzkumnou. V teoretické části jsou na základě prostudované odborné literatury popsána specifika žáka mladšího školního věku. Dále jsou zde vymezeny pojmy slovní úlohy a integrované slovní úlohy. V teoretické …více
Abstract:
The diploma thesis titled Integrated word tasks for the primary school is focussed on pupils' attitudes to word task solving. The thesis has three basic parts: a theoretical, a practical and a research one. The theoretical part describes - based on a thorough study of scientific literature - the specifics of primary school children. Furthermore, the terms word tasks and integrated word tasks are defined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2014
Zveřejnit od: 30. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vecková, Šárka. Integrated word problems of primary school pupils. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.7.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy