Yedeli Baideili

Diplomová práce

A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets

A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Anotace:
V souvislosti s rychlou globální digitalizací, kterou urychlily události jako pandemie COVID-19, došlo k výrazné proměně spotřebních vzorců, obchodních modelů a celých ekonomických systémů. Cílem této studie je porovnat digitální marketingové krajiny Číny a Německa a prozkoumat rozdíly v chování spotřebitelů, tržních strategiích a využívání digitálních produktů. Na základě analýzy dat z dotazníků a …více
Abstract:
In the context of rapid global digitalization, accelerated by events such as the COVID-19 pandemic, there has been a significant transformation in consumption patterns, business models, and entire economic systems. This study aims to compare the digital marketing landscapes of China and Germany, exploring differences in consumer behavior, market strategies, and digital product usage. By analyzing data …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Aleš Kubíček

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.