Využití marketingových strategií v řízení organizace – Zdeňka Kulhánková
Zdeňka Kulhánková
Master's thesis
Využití marketingových strategií v řízení organizace
Usage of marketing strategies in company management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá specifickými rysy marketingové strategie a marketingové komunikace používané při marketingu služeb. Produkt – služba je nehmotný a proto je třeba při komunikování poselství, v reklamně a v dalších součástech marketingové mixu pracovat jinak. Při komunikování služby je třeba se více zaměřit na emoce a volit jiné marketingové strategie.Případová studie se zabývá novou firmou …viacAbstract:
The graduation thesis put mind to specific aspects of marketing strategy and marketing communication in the field of service marketing. The product – i. e. service, is immaterial and that is why we have to work differently with communication of mission, advertising and other parts of marketing mix. While communicate service we have to more accent emotions and select another marketing strategy. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The Tragedy of Hamlet, Prince of Denmark: Translation and Analysis of Selected Parts
Michaela Sedláčková -
Analýza cílových skupin vybraných českých rozhlasových stanic
Monika Rohlíková -
Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
Klára Mašková -
Analýza cílových skupin Feuersteinova instrumentálního obohacování - stav v ČR 2023
Štěpánka Laurenzová -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková -
Výběr a analýza cílových skupin odběratelů firmy SM-KOSPOL, s. r. o.
Petr HELSNER -
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Lenka Otáhalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva