Eugenie KOBLÍŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Pedagogická činnost Ivana Klánského
Achievements and Legacy of Ivan Klansky in Music Education
Abstract:
Bakalářská práce metodického charakteru zpracovává životní a pedagogickou cestu prof. Ivana Klánského. V samostatné kapitole je popsáno studium klavírní hry Klánského a jsou zde představeny i osobnosti jeho klavírních pedagogů. Kapitola dále popisuje začátky Klánského pedagogické činnosti, postupný vývoj jeho osobní metodiky a mimo jiné si všímá jeho činnosti jako lektora klavírních seminářů pro pedagogy …moreAbstract:
The dissertation addresses personal and professional aspects of Prof. Ivan Klánský's pedagogical career and piano teaching methods. The first chapter discusses specific features of Klánský's virtuous piano playing and introduces his own most influential tutors. The following chapter provides an overview of the early stages of his pedagogical career, the development of his unique piano lessons methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Kopecký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOBLÍŽKOVÁ, Eugenie. Pedagogická činnost Ivana Klánského. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Theory and History of Music / Musicology
Theses on a related topic
-
Dokonalá syntéza tvůrčí invence a intelektu v pianistickém a pedagogickém umění Ivana Klánského
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Symptotermální metoda, metoda vědomí plodnosti
Eva Svačinová -
Dvojice, terapeutická metoda manželů Černých: Popis metody, teoretické zakotvení a experimentální administrace.
Karel Černý -
Symptotermální metoda a fyziologický cyklus ženy
Michaela Burkotová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Validita metod určení očního astigmatismu (zamlžovací metoda, foropter, Jacksonův zkřížený cyl)
Barbora Kyselková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Metoda case managementu při řešení životní situace osob závislých na alkoholu
Marie Zvonková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights