Bc. Markéta Strnadová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Abstrakt Bakalářská práce popisuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakteristika, analýza a vyhodnocení těchto aspektů ve vybrané obchodní jednotce Terno Jednota v Týně nad Vltavou. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu konkurence prodejen Penny Market a Lidl v Týně nad Vltavou. Prvotní data byla získána metodou pozorování obchodních jednotek, použitím elektronického …viac
Abstract:
Abstract Bachelor's thesis describes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim is to characterize, analyze and evaluate these aspects in selected business unit Terno Jednota in Týn nad Vltavou. Partial aim is to compare shopping atmosphere and merchandising of competitors Penny Market and Lidl in Týn nad Vltavou. Initial data were obtained by observation of business units, by using …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích