Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Markéta Strnadová
Bc. Markéta Strnadová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce popisuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakteristika, analýza a vyhodnocení těchto aspektů ve vybrané obchodní jednotce Terno Jednota v Týně nad Vltavou. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu konkurence prodejen Penny Market a Lidl v Týně nad Vltavou. Prvotní data byla získána metodou pozorování obchodních jednotek, použitím elektronického …víceAbstract:
Abstract Bachelor's thesis describes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim is to characterize, analyze and evaluate these aspects in selected business unit Terno Jednota in Týn nad Vltavou. Partial aim is to compare shopping atmosphere and merchandising of competitors Penny Market and Lidl in Týn nad Vltavou. Initial data were obtained by observation of business units, by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/r9p7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADOVÁ, Markéta. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5u4dot/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik