Inkluzivní vzdělávání žákyně s tělesným postižením na střední škole – Soňa Fojtíková
Soňa Fojtíková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žákyně s tělesným postižením na střední škole
Inclusive Education of a Female Student with Physical Disability at Secondary School
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní přístup ve vzdělávání žákyně s tělesným postižením a na její socializaci. Je rozdělena do dvou oddílů, které jsou dále rozpracovány ve třech kapitolách. V teoretické části se zabýváme nejen vymezením obecných pojmů, jako jsou integrace, inkluze, tělesné postižení a běžná střední škola, ale i principy inkluzivního vzdělávání a vrstevnickou skupinou, která …víceAbstract:
This thesis deals with the inclusive approach to an education of a student with a physical disability and her socialization. The work is divided into two sections, which are further elaborated in three chapters. The first, theoretical, part defines general concepts (such as integration, inclusion, physical disability and regular secondary school) and is focused on principles of the inclusive education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojtíková, Soňa. Inkluzivní vzdělávání žákyně s tělesným postižením na střední škole. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Pohled učitelů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných ZŠ
Michaela Kročilová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na běžných základních školách v Jihomoravském kraji
Ivana Vašíčková -
Žáci integrovaní na základní škole a jejich další vzdělávání ve střední škole pro tělesně postižené
Lenka Galandrová -
Efekt hudby na pohybovou aktivitu žáků střední školy v tělesné výchově
Lucie Podhorecká