Kateřina Vítová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace podniku XY

Analysis of Marketing Communication for the Company XY
Anotace:
Vývoj marketingové komunikace nutí podniky na tyto změny včas a efektivně reagovat. Společnosti musí umět chytře využít nástrojů komunikačního mixu a znát zákazníky i kon-kurenci, aby si dokázaly udržet postavení na trhu. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a nových trendů a následně je představena situační SWOT …více
Abstract:
Development of marketing communication forces businesses to respond to these changes in a timely and effective manner. Companies must be able to use right tools of communication mix and know both customers and competitors in order to maintain their position on the market. The theoretical part is concerned of concepts of marketing, marketing communica-tion and new trends and highlight situation SWOT …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vítová, Kateřina. Analýza marketingové komunikace podniku XY. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe