Akmaral Berikova

Bachelor's thesis

Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry

Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit, zda styl vlastnictví letecké společnosti ovlivňuje celkové poskytování služeb zákazníkům. teoretická část této práce poskytuje přehled o průmyslu, odkud začal, kde je dnes. Výzkum se provádí pomocí metody Fullerova trojúhelníku pro srovnávací analýzu leteckých společností. Výzkumy ukazují, že neexistuje žádný vztah mezi stylem vlastnictví leteckých společností. Nicméně …more
Abstract:
The purpose of this work was to identify if the ownership style of the airline effects the overall customer service delivery. The theoretical part of this thesis gives an overview on the industry from where it has started to where it is today. The research is done using Fuller's triangle method for comparative analysis of the airlines. The research results in showing no relation between the ownership …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Darina Svobodová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze