Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy) – Soňa Jweidová
Soňa Jweidová
Bakalářská práce
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Anotace:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ