Soňa Jweidová

Bakalářská práce

Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)

Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Anotace:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6608

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management