Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy) – Soňa Jweidová
Soňa Jweidová
Bachelor's thesis
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Abstract:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6608
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2008
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Markéta Procházková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ