Bc. Eva Paracková

Bachelor's thesis

Marketingový plán společnosti

The marketing plan of company
Abstract:
Bachelor thesis I focused on the issue of the marketing plan of Aelia, Ltd. The work addresses the vision, mission and strategy to achieve the objectives of a particular shop, because its structure is divided into theoretical and practical part. Theory work is focused on marketing, its philosophy, tools, activities, and marketing mix. Theme is an important contribution in the current and future business …more
Abstract:
Svou bakalářskou práci jsem věnovala tématu marketingového plánu společnosti Aelia, s.r.o. V práci se řeší vize, mise a strategie na dosáhnutí cílů konkrétní prodejny, proto je její struktura rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teorie je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje, aktivity a marketingový mix. Zpracovávané téma představuje významný přínos v současných i budoucích …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní