Anna BÍLKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.
Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o.`` je sestavení marketingového plánu pro společnost, která působí na současném trhu jako síť videopůjčoven nesoucí jednotný název EUROtip. Tento plán směruje k dosažení spokojenosti zákazníka díky uplatnění komunikační strategie zaměřené na podporu prodeje. Obsahem plánu je definování cílů společnosti, zvolení strategie …moreAbstract:
Bachelor thesis {\clqq}Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company``. The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a company that runs a network of video rental stores {--} called EUROtip. This plan intends to increase customer{\crq}s satisfaction by implementing a communication strategy through sales support activities. The work contains a definition of the company{\crq}s goals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2459
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLKOVÁ, Anna. Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Michal Matera -
Marketingová strategie Únětického pivovaru
Martin Tesař