Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o. – Anna BÍLKOVÁ
Anna BÍLKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.
Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o.`` je sestavení marketingového plánu pro společnost, která působí na současném trhu jako síť videopůjčoven nesoucí jednotný název EUROtip. Tento plán směruje k dosažení spokojenosti zákazníka díky uplatnění komunikační strategie zaměřené na podporu prodeje. Obsahem plánu je definování cílů společnosti, zvolení strategie …viacAbstract:
Bachelor thesis {\clqq}Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company``. The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a company that runs a network of video rental stores {--} called EUROtip. This plan intends to increase customer{\crq}s satisfaction by implementing a communication strategy through sales support activities. The work contains a definition of the company{\crq}s goals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLKOVÁ, Anna. Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Michal Matera -
Marketingová strategie Únětického pivovaru
Martin Tesař