Ing. Kateřina Borovičková

Bachelor's thesis

Marketing malých a středních podniků

Marketing of middle size and small companies
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zabývala marketingem malých a středních podniků. Nejprve jsem vymezila jejich definici, slabé a silné stránky, význam. Dále jsem se zaměřila na to, jak jsou malé a střední podniky podporovány ze strany Evropské unie a na co se zaměřují její projekty. Popsány jsou i způsoby financování ze strukturálních fondů. Ve stejné kapitole jsou zmíněny i české vládní organizace. Teoreticko …more
Abstract:
Bachelor work is dealing with marketing of middle size and small companies. First I circumscribe definitions of the middle size and small companies, their weaknesses and strengths, signification. Then I concentre on the European Union activities for the middle size and small companies, their support and plans. There are described also the ways of financing from structural funds of EU. In the same chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Neumannová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní