Marketing malých a středních podniků – Ing. Kateřina Borovičková
Ing. Kateřina Borovičková
Bachelor's thesis
Marketing malých a středních podniků
Marketing of middle size and small companies
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zabývala marketingem malých a středních podniků. Nejprve jsem vymezila jejich definici, slabé a silné stránky, význam. Dále jsem se zaměřila na to, jak jsou malé a střední podniky podporovány ze strany Evropské unie a na co se zaměřují její projekty. Popsány jsou i způsoby financování ze strukturálních fondů. Ve stejné kapitole jsou zmíněny i české vládní organizace. Teoreticko …moreAbstract:
Bachelor work is dealing with marketing of middle size and small companies. First I circumscribe definitions of the middle size and small companies, their weaknesses and strengths, signification. Then I concentre on the European Union activities for the middle size and small companies, their support and plans. There are described also the ways of financing from structural funds of EU. In the same chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k28pa/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Neumannová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proposal of Employee Training and Development System in a Middle Size Automotive Company by Utilizing Competency Model and Multiple Criteria Decision Making Methods
Kateřina Kashi -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev