Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh – Mandukhai Hejkalová
Mandukhai Hejkalová
Master's thesis
Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh
Abstract:
Cílem diplomové práce je zpracovat návrh cenové strategie při uvedení inovativního produktu na trh. Návrh se zaměřuje na volbu nejvhodnější koncové ceny produktu s cílem maximalizovat podíl na trhu. Pro tyto návrhy byla aplikovaná cenová analýza Conjoint a cenová analýza Van Westendorp. Součástí diplomové práce byl marketingový výzkum určený pro 25 kardiochirurgů a intervenčních kardiologů s cílem …moreAbstract:
The aim of this thesis is to elaborate a price strategy proposal when launching an in-novative product on the market. The proposal focuses on choosing the most appropri-ate end price for the product to maximize market share. Conjoint price analysis and Van Westendorp price analysis were applied to these proposals. The diploma thesis included marketing research designed for 25 cardiac surgeons and interventional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/5uotgq/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJKALOVÁ, Mandukhai. \textit{Návrh cenové strategie při uvedení inovace na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/5uotgq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Řízení rozvojových projektů
Theses on a related topic
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh - xComfort
Martin Sop -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová -
Využití nástrojů projektového managementu pro zavedení nového produktu na trh
Martin Doležal