Analýza komunikační kampaně společnosti Billa – Michal Kučera
Michal Kučera
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně společnosti Billa
Analyses of a communication campaign of Billa
Anotace:
První kapitola představuje teoretické zázemí jako východisko práce. Věnuje se definici pojmů marketingové komunikace, komerční komunikace, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části se věnuje výzkumu trhu. Druhá kapitola představuje společnost Billa jako součást REWE group a významného hráče na českém trhu. Podstatná část kapitoly je věnována obecnému představení komunikačních kampaní společnosti …víceAbstract:
the first chapter deals with the theoretical background as a base for this thesis. It defines the terms marketing communication and commercial communication. In the second half it deals with market research. The second chapter introduces Billa as a part of REWE Group and an important player on the czech market. A Big part of this chapter deals with Billa's communication campaigns. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Miloslav Tichý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií
Anna Bergerová