Bc. Kristýna Hrdinová

Bakalářská práce

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Mnou vybraný subjekt je úspěšný potravinový řetězec Lidl, jehož značky budou následně analyzovány a bude zjištěna jejich oblíbenost mezi spotřebiteli. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoreticko-metodickou a aplikační část. Teoreticko-metodická část je zaměřena na rozbor tématu pomocí literárních a internetových …více
Abstract:
The topic of this bachelors work is to analyse the private brand of retail chain. My chosen subject is a successful food chain Lidl, whose brands will be followingly analysed and their popularity among customers will be found. This work is divided into two parts. These parts are theoretically metodic and aplication part. The theoretically metodic part is focused on the analysis of the theme with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku