Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Kristýna Hrdinová
Bc. Kristýna Hrdinová
Bachelor's thesis
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Mnou vybraný subjekt je úspěšný potravinový řetězec Lidl, jehož značky budou následně analyzovány a bude zjištěna jejich oblíbenost mezi spotřebiteli. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoreticko-metodickou a aplikační část. Teoreticko-metodická část je zaměřena na rozbor tématu pomocí literárních a internetových …viacAbstract:
The topic of this bachelors work is to analyse the private brand of retail chain. My chosen subject is a successful food chain Lidl, whose brands will be followingly analysed and their popularity among customers will be found. This work is divided into two parts. These parts are theoretically metodic and aplication part. The theoretically metodic part is focused on the analysis of the theme with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček