A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children – Marek Žerníček
Marek Žerníček
Bakalářská práce
A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Abstract:
This bachelor's thesis is dealing with the influence of television commercials on children and it is based on a research about the popularity of the selected sample of food advertisements targeted at children among a group of children. The theoretical part introduces the reader to the theory of advertising and problematics of advertising to children. The analytical part utilizes the acquired knowledge …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem televizích reklam pro děti, a je postavena na základě průzkumu oblíbenosti vybraného vzorku reklam a jejich prvků na potraviny a nápoje mezi dětmi. Teoretická část uvádí čtenáře do úvodu teorie reklamy a problematiky cílení reklam na děti. Praktická část využívá zjištěných poznatků z předchozího výzkumu a dat z teoretické části a přináší poznatky z nového výzkumu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žerníček, Marek. A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Dítě jako spotřebitel?
Barbora Hemzáčková -
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
Sandra Márová -
Nekalé obchodní praktiky: děti a mladiství jako zvláště ohrožená skupina spotřebitelů
Miloslava Doušková -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Zuzana Lubovská -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Iveta Pažoutová -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Anna Gruberová -
Děti mladšího školního věku jako spotřebitelé
Lucie Fryštacká