Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Zuzana JUŘICOVÁ
Bc. Zuzana JUŘICOVÁ
Diplomová práce
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
The current system of cooperation among kindergartens and educational psychological counseling centres assessing school maturity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným systémem spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část má čtyři kapitoly, z nichž první vymezuje pojmy školní zralost a připravenost a odklad školní docházky. Další kapitoly se …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the current system of cooperation among kindergartens and pedagogical - psychological counseling centers assessing school maturity and readiness of children with impaired communication skills. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part has four chapters, the first of which defines the concepts of school maturity and readiness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Pospíšilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUŘICOVÁ, Zuzana. \textit{Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností} Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ux80l/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
JUŘICOVÁ, Zuzana. Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová
Název
Vložil
Vloženo
Práva